FAQ - Veelgestelde vragen
Naast de kwaliteit van onze producten staat de klantenservice bij ons hoog in het vaandel. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden van onze klanten.
Mijn klantenaccount
In uw gratis klantenaccount kunt u op elk moment toegang krijgen tot de status van uw bestelling (inclusief tracking). U kunt ook uw factuur- en afleveradres beheren en uw wenslijst opslaan voor later gebruik.
Om een konto aan te maken bij KunstLoft, moet u uw naam, e-mailadres en postadres opgeven. Uw gegevens zijn bij ons veilig. Wij garanderen dat wij geen gegevens zullen doorgeven of verkopen.
In uw wenslijst bewaart u het gewenste kunstwerk en kunt u bij uw volgende bezoek eenvoudig uw gereserveerde kunstobjecten terugvinden.
Als u uw wachtwoord voor uw klantenaccount bent vergeten, selecteer dan "Wachtwoord vergeten?" onder "Konto" en vraag een nieuw wachtwoord aan. Wij sturen u onmiddellijk een nieuw, willekeurig gegenereerd wachtwoord toe. U kunt dit wachtwoord wijzigen in uw klantenaccount na het inloggen.
Als u inlogt met uw gegevens onder "Konto", kunt u uw wachtwoord wijzigen in het gedeelte "Persoonlijke gegevens". U wordt gevraagd naar uw oude en nieuwe wachtwoord.
Onder "Konto" kunt u uw e-mailadres wijzigen in het gedeelte "Persoonlijke gegevens". Het enige wat u hoeft te doen is uw huidige wachtwoord en uw nieuwe e-mailadres in te voeren.
Onder "Konto" kunt u uw aflever- en factuuradres beheren in de rubriek "Adressen".
Als u uw KunstLoft-account wilt verwijderen, neem dan contact op met service@kunstloft.be per e-mail. Na verwijdering kunnen wij uw account niet meer aanmaken. U moet dan opnieuw inloggen.