FAQ - Veelgestelde vragen

Naast de kwaliteit van onze producten staat de klantenservice bij ons hoog in het vaandel. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden van onze klanten.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt onze klantenservice bereiken voor alle vragen over KUNSTLOFT, onze kunstwerken en je bestelling via ons contactformulier, per e-mail op service@kunstloft.be of via onze live chat (tekstballon rechtsonder).

KUNSTLOFT Live Chat Live chat:
Voor snelle en directe ondersteuning kun je ons bereiken via onze live chat (tekstballon rechtsonder) tijdens onze kantooruren: Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00.
KUNSTLOFT Livechat
We kijken ernaar uit om je te helpen en je problemen snel op te lossen.
1
Samenwerking met KunstLoft

Als u geïnteresseerd bent in een samenwerking met KunstLoft, neem dan contact op met cooeperaties@kunstloft.be.

1
Geef feedback en rapporteer problemen op de website

Wij werken voortdurend aan de verbetering van onze website. Daarom zijn wij blij als u ons op problemen of fouten wijst. Als u niet tevreden bent, kunt u contact met ons opnemen met uw klacht. Op feedback@kunstloft.be verzamelt onze klantenservice uw feedback en neemt indien nodig contact met u op.

1
Kan ik mijn eigen kunst verkopen bij KunstLoft?

We zijn op zoek naar jonge talenten of reeds gevestigde kunstenaars die via KunstLoft hun kunstwerken willen aanbieden.

Als u geïnteresseerd bent, stuur ons dan een e-mail naar
cooeperaties@kunstloft.be, vertel ons iets over uw artistieke carrière en stuur ons enkele voorbeeldfoto's van uw werk.

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik het contactformulier om ons uw vraag te stellen naar contactformulier